Ansatte

Hysebua

Line Skavholm

Stilling: Fagarbeider

Har jobbet i Høtten barnehage siden 2002, og tok fagbrevet som fagarbeider i omsorgsarbeiderfaget i 2003. Har vært konstituert pedagogisk leder i perioder.

Janne-Lisbeth Amundsen

Kveitebua

Stian Nergård

Stilling: Pedagogisk leder

Tatt fagbrev som barn - og ungdomsarbeider juni 2021

Aina Nergård Johnsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Drev familiebarnehage i flere år, før oppstart her i 2004. Fikk fagbrev som barne- og høsten 2004, og har jobbet både som fagarbeider og som konstituert pedagogisk leder i barnehagen. Konstituert pedagogisk leder barnehageåret 18/19.

Renate Ursin Sjursen

Stilling: Assistent

Har jobbet her i Høtten barnehage siden år 2000. Tok teorieksamen i barne- og ungdomsarbeiderfaget i 2004, og mangler bare fagprøven. Ansatterepresentant i SU - barnehageåret 17/18

Torskebua

Hanna Jacobsen

Barn -og ungdomsarbeider

Hege Jørgensen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

80% stilling Begynte å jobbe i Høtten barnehage i 1994, og er den som har jobbet her lengst. Før oppstart her jobbet hun som dagmamma i flere år. Tok fagprøven som barne- og ungdomsarbeider i 2004. Ansatterepresentant i SU barnehageåret 18/19

Kristina Steponaviciene

Stilling: Assistent

Assistent

Janne-Lisbeth Amundsen

Andre ansatte

Renee Beate Andersen

Stilling: Annet

Var nyutdannet i år 2000, og har jobbet i til sammen 18 år i Høtten barnehage. Først som pedagogisk leder på både liten og stor avdeling, og som styrer siden 2008.

Helene Seppola

Stilling: Styrer